Marketing lokalizacji

marketing-lokalizacjiMogłoby się wydawać niemożliwe, ze można powszechnie wmówić, iż dana lokalizacja jest atrakcyjna, gdy tak nie jest, tymczasem liczne przykłady tego manewru dowodzą, ze nie jest to trudne, a jak najbardziej realne, dopuszczalne i skuteczne. W wielu lokalizacjach, w którym deweloperzy budują osiedla, domki jednorodzinne niezbędny jest stosowny marketing, wykreowanie miejsca na modne i pożądane. Co więcej wykreowanie potrzeb na ten rodzaj mieszkania. Tylko w ten sposób można sprzedaż nieruchomości w co najmniej kiepskich destynacjach, oceniając je obiektywnie. Często osoby decydujące się n zakup mieszkania w takim miejscu kierują się autorytetem z reklamy, manipulowanymi statystykami opartymi nie ma czym innym jak na trendzie marketingowym. To niezwykłą sztuczka, jednak niezwykle opłacalna dla deweloperów, którzy kupując tani grunt wznoszą równie tanie mieszkania, sprzedając je za niebotyczne sumy. Najwyższym kosztem zwrotu inwestycji jest marketing, jest on kosztowny, czasem wymaga spreparowania wielu informacji i sporo czasu zanim przekonamy potencjalnego klienta, wyhodujemy w nim potrzebę, mimo wszystko warto.

Dodaj komentarz